إسم المؤهل | جامعة المؤهل | تاريخ المؤهل |
---|---|---|
الزمالة في | - Advance HE -Higher Education Academy | 04/12/1439 |
الدكتوراه في لغويات | جامعة نيوكاسل | 11/01/1435 |
الماجستير في لغويات | جامعة نيوكاسل | 15/11/1429 |
البكالوريوس في لغة انجليزية | جامعة أم القرى- كلية التربية بالطائف | 11/05/1424 |
اسم البحث | تاريخ تقديم البحث | رابط البحث |
---|---|---|
1. Al-Nofaie, H. (2020). Teaching theoretical linguistics via thinking skills pedagogies. Chapter in Li Li Thinking Skills and Creativity in Second Language Education. London: Routledge. | 1441-05-06 12:00:00 ص | 1. Al-Nofaie, H. (2020). Teaching theoretical linguistics via thinking skills pedagogies. Chapter in Li Li Thinking Skills and Creativity in Second Language Education. London: Routledge. |
2. Waer, H. and Al-Nofaie, H. (2019). “We have million” Thinking outside of the box in TBLT classroom. , 7 (6), 27-74. (DOAJ-ProQuest) | 1441-04-04 12:00:00 ص | 2. Waer, H. and Al-Nofaie, H. (2019). “We have million” Thinking outside of the box in TBLT classroom. , 7 (6), 27-74. (DOAJ-ProQuest) |
3. Al-Nofaie, H. (2018). Imagined selves and L2 motivation among middle-aged women: The experiences of Middle Eastern women | 1440-03-23 12:00:00 ص | 3. Al-Nofaie, H. (2018). Imagined selves and L2 motivation among middle-aged women: The experiences of Middle Eastern women |
7. Jawhar, S. and Alnofaie, H. (2016). Mapping interactional organisation in CLIL classrooms: Saudi tertiary level | 1439-03-13 12:00:00 ص | 7. Jawhar, S. and Alnofaie, H. (2016). Mapping interactional organisation in CLIL classrooms: Saudi tertiary level |
4. Al-Nofaie, H. (2018). The attitudes and motivation of children towards learning rarely spoken foreign languages: A case study from Saudi Arabia, | 1437-07-24 12:00:00 ص | 4. Al-Nofaie, H. (2018). The attitudes and motivation of children towards learning rarely spoken foreign languages: A case study from Saudi Arabia, |
Engaging unmotivated EFL learners in classroom talk. | 1437-07-24 12:00:00 ص | Engaging unmotivated EFL learners in classroom talk. |
9. Alnofaie, H. (2013). A framework for implementing critical thinking as language pedagogy in EFL preparatory programmes | 1435-01-28 12:00:00 ص | |
Alnofaie, H. (2012). “An investigation of the effects of critical thinking on the quality of classroom discussions: a case study | 1433-06-10 12:00:00 ص | |
5. Al-Nofaie, H. (2017). Rapport-building strategies: snapshots from Saudi EFL classrooms. | 5. Al-Nofaie, H. (2017). Rapport-building strategies: snapshots from Saudi EFL classrooms. | |
6. Alnofaie, H. (2017). Towards plurilingualism: the future of foreign languages in Saudi Arabia. |
إسم الجهة | الخبرة | من | إلي |
---|---|---|---|
جامعة الطائف | أستاذ مشارك | 27/01/1440 | |
عميدة الدراسات الجامعية (التعاون الدولي) | 24/06/1439 | ||
جامعة الطائف | وكيلة كلية خدمة المجتمع والتعليم المستمر | 07/11/1435 | 24/06/1439 |
جامعةالطائف | أستاذ مساعد | 10/05/1435 | 02/02/1440 |
جامعة الطائف | معيد | 17/06/1426 | 10/05/1435 |
جامعة الامام محمد بن سعود الإسلامية بالرياض | معيد | 25/05/1425 | 17/06/1426 |
إسم الدورة | المكان | تاريخ الدورة |
---|
الجائزة/براءة الاختراع | الجهة المانحة | التاريخ |
---|
مسمي اللجنة | نوع اللجنة | تاريخ الإنضمام |
---|---|---|
لجنة الإعتماد المؤسسي | خارج الجامعة | 10/10/1439 |
لجنة قسم اللغات الأجنبية | داخل الجامعة |